Trångt om saligheten…

Goddagens!:)

I dag har jag mellan skurarna flyttat in alla pelargoner in under tak.
Detta eviga plöttrande med regn mest hela tiden är inte uppskattat av dom.

Så nu flyttade dom in på vår altan…

image

Det blev lite trång vill jag lova…

image

Ett av de torra hörnen på vår altan…

image

I dag har det fullkomligt vräkt ner regn med jämna mellanrum, jag blev tom blöt när jag höll på och fixade på altanen…

image

Det här med att plantera pelargonerna i potatishinkar kan jag verkligen rekommendera, så lätt att hållas med, har man även lecakulor i botten blir det ju himla smidigt att flytta runt på blommorna…

image

Tom så att jag fixar det utan hjälp!:)

image

Nästa år ska jag köpa svarta plastfat till, ser lite mer ut som vanliga krukor då.

Som ni ser på bilden ovan har ju våra Fikonträd växt så det knakat i sommar, vet i tusan var det ska få plats, spännande fortsättning följer…

Kommentera

