Många knappar blev det…;)

Gokväll!

Här är det simning på tv och virkning som gäller!

Fick häva mig in till stan och införskaffa mig mera knappar, så det har jag pysslat med nu i kväll…

image

Jag hade sytt på 8 st, men då slutade knäppningen precis mitt på bysten och det blev inte snyggt!

Så nu har jag sytt på 6 st till, så många knappar blev det, hela 14 st!;)

image

Jag har virkat fm och öglor av luftmaskor att knäppa med.

På fm i dag var sambon och jag till Linne och Lump…

image

Jag har sett ett så fint tyg på Instagram,  så det blev bla detta tyg som fick följa med hem…

image

Det ska bli en väska, har en liten idé,  återkommer senare med det färdiga resultatet!

Kommentera

