Ännu ett projekt att starta upp…

Gokväll!

Hur har ni det i värmen?
Själv mår jag INTE bra, känns som jag vill krypa ur skinnet och mår illa mest hela tiden…:(

Tycker att det vore himla skönt med lite sval luft och regn som kan svalka både mig och mina stackars växter i trädgården, dom håller på att torka bort…

Jag har klippt bort massor av torrt och överblommat i dag, höll på i kortare stunder och genast blev rabatterna lite finare!:)

För var dag som går slår mina Rudbeckior ut…

image

Den ena stiligare än den andre…

image

Fast i år är några av dom väldigt låga, undra sa flundra varför???

image

Denna är helt ny för i år…

image

Och även denna…

image

Den vita hör hemma på framsidan…

image

Nu har jag tagit kväller, cd-bok och stickning står på tapeten och som ni vet vill jag ju gärna ha flera projekt på gång samtidigt!

Så jag startar nog detta ikväll…

image

Jag hade tänkt att använda en mörkgrå Cotton Light istället för den ena färgen av Line, men nu har jag ändrat mig, ska ta det garnet som det ska vara!

Det får bli svart och mörkblått som får samsas ihop, spännande! 😉

Kommentera

