I planteringstagen…

Gokväll!

Jag fick en finfin present av lilla Azta, grannens katt, häromdagen…

image

Så himla fin tycker jag!:)

Självklart blev jag sugen på mer av dessa bollkryss, så det blev att åka in till Blomsterlandet i dag och shoppa!;)

Sen var det bara att plantera…

image

Vet i tusan om det blev samma färg, ingen av plantorna hade slagit ut, så det är bara att hålla tummarna…

image

Det svarta Ormskägget blev himla nöjd med sin nya kompis!

Och jag insåg ju även hur nöjd jag blev alldeles nyss, bästa kombon, mitt nya nagellack och Aztas fina blomster…;)

image

Ha, ha, jag är bara för mycket ibland…;)))

Kommentera

