Avbockning pågår…

Gokväll!

Här har det varit lugnt på handarbetsfronten, är så yrslig och trött, inget kul alls!:(

Vi har inte fått klart min planteringshörna heller, inspirationen och orken flög sin kos, men får jag bara vila ngn dag kommer dom nog tillbaka, båda två!

Nu har jag i allafall tagit tag i det sista på den virkade koftan, jag har börjat på ärmarna…

image

Det är intagningar från början till slut, så huvudet måste hänga med, vilket är lite svårt idag, men jag har skrivit ner alla intagningar på ett löst papper och bockar av allteftersom.

Alla sätt är bra utom dom dåliga…och är man envis som synden så går det mesta med lite extra hjälp!;)

Kommentera

