Virkning för hela slanten…

Gokväll!

Nu ligger jag framför tv:n och kollar på ett av mina favoriter, Poirot!
Nyinspelade avsnitt, så himla mysigt…

I dag har jag legat i solstolen mest hela dagen, har haft sällskap av detta testprojekt…

image

Jag försöker virka efter en bild, berättar mer när jag har kommit lite längre…

image

Sen bytte jag projekt och färg…

image

Vad har ni pysslat med en sån här vacker sommardag?

2 comments on “Virkning för hela slanten…

  1. Tomtan skriver:

    Denna dag har varit full av känslor och lättnad….

Kommentera

