Bara ärmarna kvar…;)

Hej!

I natt blev jag klar med själva kroppsdelen på koftan…

image

Nu är det bara ärmarna kvar och dessa får jag ta när jag har huvudet på skaft…för det är många maskor och intagningar att hålla reda på!;)

image

I dag har vi varit till Hallagården, vid Lekhyttan och fikat och stickat, vi var
4 st från Stickkafét som åkte.
Jättemysigt, lugnt och skönt och mycket skugga! 😉

image

Jag hade med mig detta lilla projekt…

image

Den virkade koftan, tyvärr tog garnet slut, himla dumt att inte ta med sig ett nytt nystan kan man tycka…
Men, men, några varv på ärmen blev det allt!:)

Kommentera

