Helt plötsligt händer det…;)

Gokväll!

Jag måste ju bara visa er…

image

YES, jag är klar med bakstycket på min gråa top, tjoho, jippie, äntligen!!!:))))

Och jag har precis flyttat över halsmaskorna på framstycket på en tråd, nu är det bara intagningarna kvar sen mina kära vänner är jag klar!!!!

image

Ha, ha, just nu känns det som att jag kommer jubla, dansa och sjunga hela dagen lång när det är dags…men det lägger sig nog snart, annars tror väl familjen att jag har blivit ännu knäppare och tokigare än vad jag är idag! ;))

2 comments on “Helt plötsligt händer det…;)

  1. Laila skriver:

    Grattis!
    Alltid skönt när man ser slutet på en surdeg 🙂

Kommentera

