Trivselkväll och sug på något nytt…

I går var jag på Trivselkväll hos Trend tyg och garn,  jättetrevligt!

Vi var många som kom, en härlig blandning av tjejer i olika åldrar med ett gemensamt intresse, härligt med bara en massa stick och virknördar…:)

Dom flesta hade med sig alster att visa, helt underbara saker, tänk vad man kan skapa av garn och stickor och virknålar!

Här kommer några bilder, ingen bra skärpa och lite röriga, men själv hann jag inte med att fota, hade fullt upp att kolla in, umgås och prata…

image

Det föll sig tydligen så att de få gånger som jag fick upp kameran, lyckades alla vända ryggen till, förutom denna fina och glada dam…

image

Vi var många som trängdes om saligheten, men finns det hjärterum finns det stjärterum…

image

Själv köpte jag dessa fina härvor med bomullsgarn, petrol och cerise blev det, så himla billiga så jag kunde ju bara inte låta bli…;)

image

Vet precis vad det ska bli, återkommer om detta!:)

Sen köpte jag en knapp till den blå boleron…

image

Innan var vi ju och grattade äldste sonen…

image

Tyvärr slutade hans födelsedag tråkigt, på väg hem från ett tv-inköp blev han påkörd…:(

image

Som tur var missade dom honom precis, bilen blev så tillknöcklad så troligtvis hamnar den på skroten!

En kommentar på “Trivselkväll och sug på något nytt…

  1. Tomtan skriver:

    Vilken trist avslutning på en födelsedag. Men tur att han klarade sig helskinnad! Härligt med lite handarbetsträffar. Var ju iväg och färgade garn förra helgen. Annars så stickar jag bara upp restgarner. Men jag har en helt underbar sjal som jag ska sticka när jag gjort slut på en påsa restgarn.

Lämna en kommentar