Ännu en femtimmarskofta klar…

Gokväll!

Blev precis klar med min andra femtimmarskofta…

image

Som ni vet har jag tagit tid varje gång som jag har stickat på den och tiden blev…6,5 tim!

Tyvärr blev jag inte lika nöjd med denna som den första, jag stickar alldeles för löst, funderar på att göra om själva båldelen…trist, men inget kul att ge bort något man inte är nöjd med!:(

Dessa knappar ska det i alla fall bli…

image

Man märker verkligen vilken skillnad det blir beroende på garn, hur det bygger osv.

Om man bortser från det lösa så är garnet jättefint till just denna kofta!:)

Kommentera

