Ny tidning på posten…

Gokväll!

I dag fick jag denna tidning på posten…

image

Men vet i tusan om det var så mycket att ha!

Lite besviken blev jag allt, likadant med DROPS tre senaste mönstertidningar…

image

Men det kan ju inte bli full pott varje gång, el hur?

Håller fortfarande på med min andra femtimmarskofta, ca 15 varv kvar, ska bli himla kul att se hur lång tid jag har tagit på mig…;)

image

2 comments on “Ny tidning på posten…

  1. juliannapap skriver:

    Men den där svarta tröjan med vita mönster…den var fin!

Kommentera

